Ny e-handelsløsning for Norsk Bokforlag

Norsk Bokforlag har som mål å øke kunnskap, trivsel og velvære hos sine kunder. De søker derfor alltid å ha produkter som passer inn til så mange kundegrupper som mulig. Ny e-handelsløsning og oppusset nettside skal bidra til å generere flere kunder og økt salg.

Ambisiøse mål

Seeds ble hentet inn for å nå en krystall klar målsetning. Norsk Bokforlag ville doble den årlige omsetningen, øke den digitale synligheten, bedre brukeropplevelsen og ikke minst redusere antall henvendelser til kundeservice

Seeds bidrar til økt konvertering

Målene var ambisiøse, men fullt ut mulige å oppnå. Seeds derfor valgte å beholde eZ Publish som plattform. Det var i hovedsak fire betydelige endringer som skulle utføres i dagens løsning, alle viktige og alle direkte relatert til måloppnåelse. 

  • Ny interaksjons- og webdesign som er tilpasset alle digitale flater
  • Forbedret søk og presentasjon av søkeresultat 
  • Implementering av ny betalingsløsning, Klarna Check Out (Klarna KCO)
  • Full integrasjon mot varelager i Microsoft Dynamics Nav

Mer informasjon

Vil du vite mer om dette prosjektet eller lurer du på hvordan vi kan hjelpe deg eller din bedrift.

Da er du selvsagt hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss.

Steinar Magnussen

Forretningsutvikler
+4795731083

Eirik Mikalsen

Daglig leder
+4791714141