Hvor godt kjenner du egentlig kundene dine?

Hvor sikker er du på at du faktisk når frem med budskapet ditt? Når foretok du sist en brukerundersøkelse for å sikre at nettopp din nettside eller nettbutikk fungerer etter intensjonen?

I Seeds jobber vi ut i fra en filosofi om at jo mer informasjon vi har om nettstedet og dets brukere, jo bedre blir klarer vi å lage sluttproduktet. Hvor sikker er du egentlig på at du kommuniserer riktig eller at nettsiden din faktisk fungerer etter intensjonen? Hvem er egentlig brukeren eller sluttkunden din? Er det faktisk slik at de som bruker siden din er de samme som du definerte som sluttbruker for et år eller to siden?

Klarer du å svare på disse spørsmålene på strak arm, er du en av få. Vi mener at alt for mange av dagens aktører har for liten innsikt i egne data og at de derfor tar beslutninger på en tynt eller i værste fall galt grunnlag. 

For mange av våre kunder er vi med for å bidra til økt innsikt. Vi går analytisk til verks og ved hjelp av statistikk, kundens adferdsmønster og brukerundersøkelser vil vi kunne se hvorvidt nettsiden eller nettbutikken faktisk svarer til forventningene. Når sjekket du forresten andelen mobiltrafikk sist? Hvor stor er endringen i løpet av de siste 18 måneder? Vi tipper den er stor og konsekvensen er merkbar, i alle fall for de aller fleste av oss.

Trenger du hjelp til å analysere ditt nettsted eller ønsker mer innsikt i egne data? Ta gjerne kontakt med oss. Våre dyktige rådgivere vil kunne hjelpe deg med akkurat dette.