Tre sterke merkevarer er nå samlet i en felles løsning.

Etter et fantastisk samarbeid med GLAVA® de siste månedene er glava.no lansert. Løsningen kom i splitter nytt design og en struktur som forener merkevarene Glava Isolasjon, Weber og Gyproc i én løsning. Glava har sammen med Metro Branding gjort et formidabelt forarbeide med tanke på konsolideringen, strategien og designrammeverket, og dannet et godt grunnlag for implementeringen av de nye sidene.

Implementeringsprosjektet ble gjennomført i tett samarbeid med GLAVA® sitt prosjektteam og med Metro Branding, som har stått for alt design og brukeropplevelse. De nye nettsidene er bygget på Enonic XP som igjen er fullt ut integrert med Glava, Gyproc og Weber sine PIM (Product Information Management) løsninger. Resultatet av dette er at man nå kan presentere produkter fra alle tre merkevarer på en og samme side, samtidig som man presentere løsninger som består av produkter fra flere merkevarer samtidig.

Det er svært tilfredsstillende å jobbe med et så godt team som Glava har stilt opp med. De har vært kontinuerlig på ballen og bidratt til at selve prosjektet og ikke minst lanseringen har gått veldig bra. Jeg gleder meg til fortsettelsen. Espen Halvorsen, prosjektleder Seeds

Om GLAVA®

GLAVA® er et kompetansemiljø som består av merkevarene Glava Isolasjon, Weber og Gyproc. GLAVA® har 500 ansatte, en omsetning på 2,4 milliarder kroner og egne produksjonsenheter i Norge. GLAVA® eies av det franske industrikonsernet Saint-Gobain, en verdensledende totalleverandør av byggevarer med stor vekt på innovasjon. Som betydelig aktør innen byggebransjen har vi et ansvar for å bidra til at Norge skal nå sine klimaforpliktelser – og utvikle bedre bygg for fremtiden.