MENNESKE OG/ELLER MASKIN?

GRATIS FROKOSTMØTE, 23. NOVEMBER 2023


Kunstig intelligens er på alles lepper om dagen. Selv om dette kan effektivisere mang en hverdag, er vi fortsatt avhengige av både kloke hoder og gode verktøy for å nå ut med vårt budskap. Norske Enonic med sitt CMS, Enonic XP, er blitt et av Norges mest populære verktøy for webredaktører. For å få full effekt er det viktig å forstå alle mulighetene i verktøyet. Og for å få godt innhold distribuert, trenger man kompetanse på synlighet. ColliCare vil vise hvordan de jobber med dette i en stor, internasjonal organisasjon. Metro Branding deler gode råd for bedre synlighet og Seeds og Enonic viser hvordan man best kan utnytte digitale verktøy i arbeidet.

Tid: Torsdag 23. november kl. 9.00 - 10.30 (kaffe og lett servering fra kl. 8.30)

Sted: Hos Seeds i Dronning Eufemiasgate 16 i Bjørvika. (veldig nær Bjørvika holdeplass og Oslo S)

Seminaret er gratis

MELD DEG PÅ HER

Lær mer om:

  • Innholdsarbeid i distribuerte og internasjonale organisasjoner v/ColliCare
  • Bruk alle verktøyene i verktøykassa! v/Seeds
  • Slik bør du jobbe med innhold fra et synlighetsperspektiv v/Metro Branding
  • Topp 10 skjulte skatter i Enonic (... pluss en eksklusiv gløtt inn i 2024!) v/Enonic

Hvem passer dette frokostmøtet for?

  • Ikke-teknologer som er interessert i teknologiske løsninger i sitt arbeid med informasjon, kommunikasjon og markedsføring på web.
  • Både eksisterende Enonic-brukere og brukere av andre CMS tror vi vil ha stor glede av dette.
     

MELD DEG PÅ HER

AGENDA

1. Innholdsarbeid i distribuerte og internasjonale organisasjoner
Emilie Aleksandra Karindatter, Corporate Web Consultant, ColliCare Logistics
Haakon Høier, prosjektleder Seeds

Collicare er muligens den mest komplekse nettløsningen Enonic har levert med mer enn avdelinger i 14 land og på like mange språk. De greier med utrolig få ressurser å kommunisere til alle markeder, på en rekke språk med en godt strukturert Enonic-løsning. Lær hvordan løsningen er bygget opp og hvordan de jobber med innhold.

Bruk alle verktøyene i verktøykassa!
Egil Fujikawa-Nes. CTO i Seeds Consulting.

Som teknologileder hos den største Enonic-partnere i Norge oppdager Egil stadig at Seeds kunder ikke utnytter alle mulighetene som ligger i verktøyene. Dessuten har han vært ansvarlig for å utvikle nye verktøy i form av Enonic-apper. I sitt innlegg har han lovet å lansere en helt ny app han vet mange vil bli begeistret for!

Slik bør du jobbe med innhold fra et synlighetsperspektiv
Henriette Gedda-Linna, Metro Branding

Nettsidens rolle kontra øvrige kanaler. Tips og triks på hvordan jobbe effektivt med hele økosystemet. AI som et viktig verktøy i SEO-arbeidet.

Metro Branding hjelper virksomheter med å bygge verdifulle merkevarer gjennom tydelig strategi, god historiefortelling og design av smidige brukeropplevelser. De kjenner også verktøykassa og er eksperter på å utnytte teknologi som hjelper innholdsprodusenter i jobben de gjør hver dag.

Topp 10 skjulte skatter i Enonic (... pluss en eksklusiv gløtt inn i 2024!)
Morten Øien Eriksen, daglig leder og gründer i Enonic

Dykk ned i et univers av smarte løsninger og de aller siste innovasjonene hos Enonic. Få innsikt i spennende visjoner og strategier for det neste året!

Med Enonic i verktøykassen har du tilgang til en digital byggeplass av muligheter, der du kan skape og vedlikeholde løsninger ved hjelp av en plattform som er like fleksibel som den er kraftfull. Dette er den ultimate løsningen for kritiske applikasjoner og nettsider som virkelig trenger å levere varene når det gjelder innhold. Fra store offentlige virksomheter og private selskaper, til ideelle organisasjoner – de har alle funnet sin digitale mojo med Enonic.

Gå ikke glipp av denne sjansen til å utforske de undervurderte funksjonene som kan ta dine digitale prosjekter til nye høyder!
 

FOREDRAGSHOLDERNE

Emilie Aleksandra Karindatter
Corporate Web Consultant, ColliCare Logistics

Emilie er en utadvendt kommunikatør som brenner for markeds- salg- og kommunikasjonsfaget. Hun har solid digital kompetanse, visuelt blikk og fokus på klarspråk. Hun har erfaring fra både reklame- medie- og PR-byrå, i tillegg til strategisk og operasjonelt kommunikasjonsarbeid.

ColliCare Logistics fokuserer på smarte og fleksible løsninger innen vareflyt, fra produsent til sluttbruker. Deres kunder er importører, eksportører og industri, med behov for logistikktjenester, særlig i Skandinavia, Europa og Asia. ColliCare har hovedkontor i Norge og egne kontorer i Sverige, Danmark, Finland, Nederland, Litauen, Latvia, Storbritannia, Tyrkia, Italia, India og Kina i tillegg til et verdensomspennende agentnettverk.

Haakon Høier
Prosjektlder, Seeds Consulting

Haakon har en unik kombinasjon av teknologi- og prosessforståelse. Dessuten er han kjent for sin forretningssans og har en lidenskap for å skape mest mulig lønnsomhet for minst mulig innsats.Har jobbet i tekniske prosjekter og forvaltet kunder som DNB, Rikstoto, Stortinget, Regjeringen, Swedbank og Norsk Toppfotball.

Henriette Gedda-Linna
Senior digital rådgiver/fagansvarlig digital synlighet, Metro Branding

Henriette er fagansvarlig på digital synlighet og ekspert på martech og automatiserte marketingløp. Hun bruker AI som et viktig verktøy i SEO-arbeidet og er alltid oppdatert på det siste. Henriette holder en rekke kurs og foredrag.

Egil Fujikawa-Nes
CTO i Seeds Consulting 

Egil er en meget erfaren teknolog, arkitekt og teknologiskribent. Han liker å tenke helhetlig og fokusere på hvordan teknologiløsninger kan være med på å støtte opp under forretningsmålene for prosjektene han er involvert i. Innovasjon muliggjort av teknologi er et viktig tema for Egil. Han var allerede i 1999 en av de tidligste medarbeiderne i hardware.no (nå tek.no) og har siden den gang publisert mer enn 700 artikler rundt teknologi, innovasjon og start-up. Han har teknologiansvaret for alt Seeds Consulting leverer til sine omlag 100 kunder.     

Morten Øien Eriksen
Daglig leder og gründer i Enonic

Morten har lang erfaring som gründer med fokus på områder som produkt, forretningsutvikling, salg og markedsføring. Han startet et digitalt byrå i 1995 og utviklet sitt første CMS i 1997. Deretter grunnla han Enonic i 2000, hvor hans mål er å akselerere digitale prosjekter ved hjelp av nyskapende teknologi.

Send oss en melding