Innholdsstyringssystemer (fra nå av forklart som CMS) har spilt en viktig rolle i mange selskapers siste suksesser når det kommer til digital transformasjon. Riktig investering har et potensiale til å drive markedsføringens ROI og samtidig forbedre samarbeidet mellom markedsføring, salg og IT, og gjøre kundeopplevelsen til et felles ansvar.
Ved hjelp av riktig CMS kan bedrifter raskt bygge en digital opplevelse og oppdatere sine nettsider og blogger med relevant informasjon for sine kunder. Men mange selskaper har funnet ut at utdaterte CMSer ikke kan håndtere kravene fra moderne teknologier som omnikanal markedsføring VR, AI og annet. Med omnikanal markedsføring så menes markedsføring der kunden får samme opplevelse uavhengig av kanal (mobil, nettbrett, pc).
CMS kan sees på som både katalysatoren og hjertet av virksomhetens digitale transformasjon. Den gir deg muligheten til å både skape og forbedre kundeopplevelsene i tillegg til å fremme smidighet og innovasjon på arbeidsplassen.
Nøkkelen til å vite om ditt CMS er moden for oppgradering, er å se om det enten er mulig å endre på eller fleksibelt med tanke på å inkludere ny teknologi. Et moderne CMS kan utvides og integreres med hundrevis av verktøy som sikrer at du alltid er optimalisert og klar til å møte utfordringene som digital transformasjon gir. Fra CMS med hode, hybrid CMS og hodeløst CMS. Valgene er mange.
Kjenner du deg igjen under?
1. «Å publisere innhold er en vanskelig oppgave"
2. Programvarepartneren din viser manglende interesse og er ikke proaktiv eller synlig
3. Du bruker et monolitisk/enkelt CMS (innholdsstyringssystem)
4. CMS / Innholdsstyringssystemet ditt leverer ikke ønsket verdi lenger
5. Begrensede muligheter for omnikanal markedsføring – altså publisering med samme opplevelse uavhengig av enhet
6. Din nåværende løsning er frustrerende for deg, utviklerne og/eller innholdsredaktørene dine
7. Du er knyttet til et enkelt rammeverk eller kan ikke integreres i tredjepartsverktøy / plugins for en mer helhetlig kundeopplevelse
For å møte de økte forventningene og den varierende oppførselen kundene har i dag må du som leverandør sørge for at du tilbyr riktig innhold til rett tid – uansett enhet eller årsak til engasjement. Det er ofte verken produktet eller prisen som er det viktigste konkurransefortrinnet i dag, men det å skape selve kundeopplevelsen og ta kunden med på en kundereise.
Seeds Consulting AS leverer fulle, personlige opplevelser i tråd med våre bedrifters strategier og visjoner, som skalerer og kobles sammen på tvers av kanaler, geografisk sted og språk. Med en kundeportefølje bestående av både store private og offentlige selskaper globalt, besitter vi kunnskapen og ekspertisen for å støtte deg på deres digitale reise.
Vi sørger for tett samarbeid med god kommunikasjon, regelmessige møter med strategisk, operasjonelt og taktisk som rundes av med vår upåklagelige 24/7 kundesupport.
Book oss inn for en uformell prat for å se om vi kan støtte deg, dine ansatte og selskapet.