Q-meieriene og Kavli

Norges største utfordrer-meieri moderniserer sine digitale kommunikasjonskanaler. Seeds og Tre Bergen  (tidligere Netlife Bergen) har tatt utfordringen og skal bygge deres nye løsning basert på Enonic XP CMS.


"Vi har behov for å få en ansiktsløftning på våre nettsider. For oss i Kavli og Q-meieriene er opptatt av forbrukerdrevet innovasjon og å skape hverdagsmagi for forbrukerne og vi opplever ikke at vi klarer å levere på det merkevareløftet med de nettsidene vi har i dag."

Det uttalte Kristin von Streng-Alfheim, byråleder internbyrået til Q-meieriene og Kavli til KOM24 i forbindelse med oppstarten av samarbeidet med Seeds og Tre Bergen (tidligere Netlife Bergen).

Kristin von Streng-Alfheim

Hun sier at de må ha en god teknologi bak som svarer til kundens forventning og ikke minst Q og Kavlis behov for å håndtere innspill og ha den personlige dialogen for å skape en innholdsdrevet side og forbrukergenerert innhold. 

Du kan ønske deg mye til jul, men hva trenger du egentlig? For å finne ut av det må vi spørre forbruker! Og nettopp dette vet vi at våre nye samarbeidspartnere i Tre og Seeds er veldig gode på å lage løsninger for, sier hun til E24.

Seeds skal ta seg av det teknologiske og Tre Bergen designet på de nye nettsidene. Selskapene har jobbet sammen på flere prosjekter før.

Vi er vant til å jobbe sammen, vi kjenner hverandre godt, liker hverandre godt. Det er et godt utgangspunkt, sier Hans Fredrik Hag, kommersiell leder i Tre.